Sydän-Hämeen Lehti on kerran viikossa ilmestyvä paikallislehti, joka tavoittaa noin 5 900 paikallista lukijaa joka viikko. Lehden lukijapeitto on alueella 74 *). Alle 35-vuotiaiden kohdalla lukijapeitto on 57, 35–54-vuotiaiden kohdalla 70, 55–64-vuotiaiden kohdalla 70 ja yli 65-vuotiaiden kohdalla 91 (Tietoykkönen 1/2017). Lehden verkkosivuille puolestaan päivitetään uutta sisältöä joka päivä, mikä houkuttelee sivustolle yli 20 000 kävijää kuukaudessa.

Sydän-Hämeen Lehti tavoittaa alueellansa kaikki pääkohderyhmät naisista ja miehistä lapsiperheisiin ja eläkeläisiin sekä paikallisiin päättäjiin. Toimintaamme ohjaavat paikalliset arvot ja paikallinen toimintaympäristö. Lehti on puoluepoliittisesti sitoutumaton sekä muista ulkopuolisista ryhmistä riippumaton.

Printti- vai digimainontaa?

Printtimainonta

Paikallislehti on media, jossa mainostamalla tavoitat paikalliset ja ostovoimaiset kuluttajat. Verkon ja digin dynaamisessa maailmassa sanomalehdet ovat säilyttäneet asemansa eniten luottamusta herättävänä mediana. Paperinen sanomalehti on edelleen se media, jossa suomalaiset tutkitusti kohtaavat mainoksia mieluiten (Sanomalehtien liitto 09/2016). Siksi mainostaminen paperilehdessä kannattaa.

Lehdestämme on saatavilla monenlaista printtimainontaa. Tarkemmat tiedot löydät mediakortistamme tai ottamalla yhteyttä mainosmyyntiimme.

Printtimainonnan lisäksi Sydän-Hämeen Lehti tarjoaa myös digimainontaa suosituilla nettisivuillamme. Kaikista parhaiten toimii printin ja digin yhdistelmä. Ota rohkeasti yhteyttä myyntiimme ja katsotaan sinulle parhaiten sopiva mainospaketti!

Sydän-Hämeen Lehti lyhyesti:

  • 5900 paikallista lukijaa / viikko
  • Paperilehden ilmestymispäivä keskiviikko
  • Pääasiallinen levikkialue Pälkäne, Kangasala, Luopioinen, Kuhmalahti ja Sahalahti
Näin helppoa on printtimainonnan ostaminen:
  1. Määrittele budjettisi
  2. Mieti, mitä haluat mainoksellasi kertoa (tarjous, uutuus, jne.)
  3. Pidä viesti yksinkertaisena: 1–2 asiaa / mainos
  4. Ota yhteyttä myyntiimme, niin me hoidamme loput

Ota yhteyttä:
Anssi Kukkonen
anssi.kukkonen@shl.fi
044 347 7402

Lataa mediakortti tästä.

Digimainonta

Digimainonta on nykyaikaista ja dynaamista markkinointia, joka viestii jo itsessään kuluttajalle positiivisesti yrityksen uudistumiskyvystä ja moderniudesta. Digimainonnan ehdoton etu on sen elävyydessä: kiinnostavaa mainosta voi klikata, jolloin siitä saa saman tien lisätietoa.

Digimainospakettimme tarjoavat kattavasti diginäkyvyyttä nettisivuillamme. Tuote- ja palvelumainokset näkyvät sivustollamme monessa paikassa, esimerkiksi jokaisen avautuvan lehtijutun yhteydessä. Digimainonnan ohella yritys saa oman mininettisivun eli yrityssivun, joka kokoaa yhdelle sivulle yrityksen yhteystiedot, aukioloajat, esittelyn ja mainokset.

Nettisivuillamme on myös tarjolla erilaisia ja erihintaisia banneripaikkoja, jotka takaavat sinulle  maksimaalisen digihuomion.

Digimainonta toimii parhaiten yhdessä printtimainonnan kanssa. Ota yhteyttä myyntiimme ja katsotaan sinulle parhaiten sopiva mainospaketti!

shl.fi lyhyesti:

  • 80 000 sivulatausta joka kuukausi
  • keskimäärin 9000 eri kävijää viikossa
  • yksi digimainos saa vähintään 500 näyttöä kuukaudessa, mutta isojen kävijämääriemme ansiosta näyttömäärä nousee useimmiten korkeammaksi
Näin helppoa on digimainonnan ostaminen:
  1. Mieti mainoksen tavoite
  2. Mieti mainoksen viesti tavoitteen pohjalta
  3. Valitse viestiin sopiva kuva
  4. Ota yhteyttä myyntiimme, niin me hoidamme loput

Ota yhteyttä:
Jorma Salmi
jorma.salmi@shl.fi
044 755 7369

Anssi Kukkonen
anssi.kukkonen@shl.fi
044 347 7402

Lataa tästä digimainonnan esite.

*) Lukijapeitto saa arvoja väliltä 0–100.