Saarioisten järjestämä kilpailu ”maailman eeppisimmästä videopostauksesta” ratkesi porilaisen Joona Kuusikosken voittoon. Pääpalkintona oli 20 000 euron tuotantobudjetti unelmien videon toteutukseen. Kilpailussa osallistujien tuli kertoa ja näyttää itse tekemällään videolla, miten käyttäisi 20 000 euroa yhden ainoan – mutta sisällöltään sitäkin merkittävämmän – videoteoksen tekemiseen.
Kampanjasivuille kertyi kaikkiaan vajaa 60 osallistumisvideota.
Kuusikosken ideoimassa postauksessa kierretään ympäri Suomea ja tehdään useita pieniä, vähällä rahalla toteutettavia tempauksia. Tempauksilla osoitetaan rakkautta ihmisille, esimerkiksi ostamalla heille jotain pientä. Kaupalliselta kuulostava ajatus kätkee sisälleen syvällisemmän merkityksen; Kuusikosken ideoiman videon sanomana on ”rakkaus on rahaa arvokkaampaa”.
– Kaiken kaikkiaan postaus on monien asioiden summa. Ajatus siihen lähti Berliinin matkasta, jolloin ostimme kavereideni kanssa 20 eurolla jäätelöt jäätelökioskin jonossa olleille. Kun näin jonossa olleiden ihmisten reaktiot, ymmärsin, kuinka pienellä asialla voi olla suuri vaikutus ja kuinka pienellä rahalla voi osoittaa muille rakkautta, Kuusikoski kertoo.