”Kuntamarkkinointi on sydämen asia” – Pälkäne-bussi tekee kuntaa tunnetuksi Suomessa ja ulkomailla

Markku Laaninen, Joni Ali-Kippari ja Joshua Haili poseeraavat Pälkäne-bussin edessä. Joni Ali-Kippari on toteuttanut bussin teippaukset.

Ympäri Suomea ja pohjoismaita kiertää tulevana kesänä Pälkänettä markkinoiva bussi. Pälkäne Classic racing nimittäin kulkee jatkossa kilpailuja linja-autolla, joka kyljessä komeilevat Pälkäne-teippaukset. Tarkoituksena on herättää positiivista huomiota ja tehdä kunnasta tunnetumpi.

– Ollaan isän kanssa reissuilla huomattu, että ihmiset eivät tiedä missä Pälkäne on. Tämä oli osasyy ideaan tästä bussista, kertoo Pälkäne-bussin ideoinut Markku Laaninen.

Bussiprojektin taustalla on Laanisen lisäksi suuri määrä muita. Sekä Pälkäneen että Luopioisten yrittäjät ovat yhdistyksinä tukemassa. Lisäksi on yksityisiä yrittäjiä, joita pyritään saamaan mukaan vielä lisää. Joshua Haili lähti projektiin mukaan jo sen alkutaipaleilla.

– Innostuin tästä heti. Tässä on poikkeuksellisen hienoa, että kiinnostusta on ollut koko Pälkäneen alueella vanhoista kuntarajoista riippumatta. Se, että saadaan näin hyvin porukkaa yhteisen asian taakse, pitää Pälkäneen tulevaisuudessa mielenkiintoisena, kertoo Haili, jonka mielestä Pälkänettä kelpaakin markkinoida edullisten tonttien ja logistisesti hyvän sijaintinsa ansiosta.

TERVE!

Tämä sisältö on lehden tilaajille.
Tutustu 5 viikkoa vain 1,90 €.