Digilehti ja digitunnukset

Missä voin lukea Sydän-Hämeen Lehteä diginä?

Voit lukea Sydän-Hämeen Lehteä digipalveluissamme:

  • Jatkuvasti päivittyvä uutisvirta löytyy osoitteesta shl.fi
  • Viikoittain ilmestyvä digilehti eli paperilehteä vastaava digiversio löytyy osoitteesta shl.fi/digilehti
  • Sekä uutisvirta että digilehti löytyvät myös Raitti-sovelluksesta, jonka voi ladata älypuhelimelle ja tabletille (iOS ja Android)

Osa shl.fi:n uutisvirran jutuista on ilmaisia ja osa vain tilaajille:

  1. Avoimet jutut avautuvat kaikille käyttäjille
  2. Kirjautuneiden jutut avautuvat kirjautuneille käyttäjille ja tilaajille
  3. Timanttijutut avautuvat vain tilaajille

Digilehteä pääsevät lukemaan vain lehden tilaajat.

 

Miten saan lukemiseen tarvittavat digitunnukset?

Voit aktivoida itsellesi digitunnukset ilmaiseksi osoitteessa shl.fi/tunnukset.

Jos olet jo lehden täys- tai digitilaaja, klikkaa lomakkeelta valituksi kohta ”Olen jo lehden täys- tai digitilaaja.” Tämän jälkeen kysymme vielä osoitetietojasi, joiden avulla pystymme yhdistämään digitunnuksesi oikeaan tilaukseen ja pääset lukemaan lehteä diginä heti.

 

Unohdin salasanani. Mitä teen?

Voit uusia salasanasi osoitteessa shl.fi/salasana.
Jos et muista, millä sähköpostiosoitteella olet rekisteröitynyt digilehtipalveluun, ota asiakaspalveluumme yhteyttä tämän sivun alareunan lomakkeella.

 

Miten saan omat tunnukset perheenjäsenille?

Myös tilaajan perheenjäsenet saavat ilmaiseksi käyttöönsä omat tunnukset digilehteen. Perheenjäsentunnukset uudistuvat loppuvuoden 2017 digiuudistuksen myötä. Ennen perheenjäsentunnuksiin liittyvä tekniikka on valmiina, perheenjäsenet voivat luoda tunnukset samalla tavalla kuin perheen varsinaiset tilaajat osoitteessa shl.fi/tunnukset. Perheenjäsenenkin tulee merkitä lomakkeelle valituksi kohta ”Olen jo lehden täys- tai digitilaaja”. Lisäksi perheenjäsenen tulee merkitä lomakkeelle osoitteeksi sama osoite kuin ”päätilaajan” osoite.

 

Lisää ohjeita

Löydät tarkemmat ja kuvalliset digitunnuksista ja Raitti-sovelluksesta osoitteesta shl.fi/digiuudistus.

 

En löydä digiongelmaani ratkaisua. Mitä teen?

Lähetä meille kuvaus ongelmatilanteesta oheisella lomakkeella, niin olemme sinuun pian yhteydessä ongelman ratkaisemiseksi.

Kirjoita tähän puhelinnumerosi, niin voimme tarvittaessa soittaa sinulle digiongelman ratkaisemiseksi.
Kirjoita tähän sähköpostiosoitteesi, niin voimme tarvittaessa viestitellä sinulle digiongelman ratkaisemiseksi.