Miksi Sydän-Hämeen Lehti?

Sydän-Hämeen Lehti lyhyesti

– 13 300 paperilehden lukijaa joka viikko
– 10 300 uniikkia digilukijaa joka viikko
– Paperilehden ilmestymispäivä keskiviikko
– Uutta digitaalista sisältöä julkaistaan joka päivä
– Pääasiallinen levikkialue Pälkäne ja Kangasala
– Kangasalan kaupunkiliite Välke 9 kertaa vuodessa
– Tutustu tuotteisiimme täällä.

 

Paikallislehti tavoittaa digissä ja printissä

Sydän-Hämeen Lehti nostaa valokeilaan Pälkäneen ja Kangasalan alueen kiinnostavimmat uutiset, puheenaiheet ja ilmiöt. Paikallissisällöt kiinnostavat ihmisiä sekä digissä että printissä, mikä tarjoaa mainostajalle monipuolisia mahdollisuuksia näkyä paikallisesti.

Sydän-Hämeen Lehden nettisivuilla shl.fi:ssä ja lehden Raitti-sovelluksessa julkaistaan uutta sisältöä joka päivä, mikä houkuttelee digikanaviimme reilusti yli 10 300 uniikkia digikävijää viikossa (2018). Suurin kävijäryhmä ovat Pälkäneen ja Kangasalan paikalliset asukkaat, mutta verkko kiinnostaa myös lähialueilla sekä muualla Suomessa.

Kerran viikossa ilmestyvä paperinen Sydän-Hämeen Lehti puolestaan tavoittaa noin 13 300 paperilehden lukijaa joka viikko (2018).

Uutislehden lisäksi julkaisemme yhdeksän kertaa vuodessa Kangasalan kaupunkiliite Välkkeen. Välke jaetaan SHL:n tilaajien lisäksi lisäjakeluna Kangasalan ei-tilaajatalouksille.

Mainostamalla Sydän-Hämeen Lehdessä tavoitat alueen kaikki pääkohderyhmät naisista ja miehistä lapsiperheisiin ja ikäihmisiin sekä paikallisiin päättäjiin. Tarjoamme mainostajille monenlaista näkyvyyttä sekä paperilehdessä että digitaalisissa kanavissamme.

Toimintaamme ohjaavat paikalliset arvot ja paikallinen toimintaympäristö. Lehti on puoluepoliittisesti sitoutumaton.

 

Näin printtimarkkinointi toimii: Luotettava ja mieleinen mainosmedia

Tutustu

Sydän-Hämeen Lehti tarjoaa printin markkinointituotteita erilaisista moduulimainoksista palveluhakemistoihin ja palstamillimainoksiin. Välkkeen mainostuotteisiin lukeutuvat moduulimainokset sekä sisältömarkkinointiartikkelit. Lue lisää tuotteistamme.

Verkon ja digin sekä valeuutisten ja vihapuheen maailmassa sanomalehdet ovat säilyttäneet asemansa eniten luottamusta herättävänä mediana. Luotettavuuden ansiosta lukijat lukevat paperiset lehdet tarkkaan ja rauhassa aikaa käyttäen, jolloin sekä journalistiset sisällöt että mainokset tutkitaan alusta loppuun.

Paperinen sanomalehti on edelleen se media, jossa suomalaiset tutkitusti kohtaavat mainoksia kaikkein mieluiten (Sanomalehtien liitto 09/2016). Siksi mainostaminen paperilehdessä kannattaa.

Näin digimarkkinointi toimii: Elävä kampanja johdattaa asiakkaan luoksesi

Tutustu

Sydän-Hämeen Lehti tarjoaa digitaalisia markkinointituotteita nettibannereista sisältömarkkinointiin sekä elävästi vaihtuviin OmaMainos-moduuleihin. Lue lisää tuotteistamme.

Netissä toimivat hyvin sekä yrityksesi tunnettuutta lisäävä imagomainonta että taktinen kampanjamainonta. Lyhyellä ydinviestillä ja näyttävällä kuvalla pääset pitkälle. Digitaalisiin mainoksiin voidaan myös liittää linkki, joka ohjaa kuluttajan suoraan haluamallesi nettisivulle – esimerkiksi tuote-esittelyyn, yhteydenottolomakkeeseen tai vaikkapa yrityksesi Facebook-sivulle.

Digimainonta on nykyaikaista ja dynaamista markkinointia, joka viestii jo itsessään kuluttajalle positiivisesti yrityksen uudistumiskyvystä ja moderniudesta. Digimainonnan ehdoton etu on sen elävyydessä: kiinnostavaa mainosta voi klikata, jolloin siitä saa välittömästi lisätietoa.

 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.