Printtimainonta

Sydän-Hämeen Lehdessä mainostamalla tavoitat paikalliset ja ostovoimaiset kuluttajat. Viikoittain ilmestyvää Sydän-Hämeen Lehden paperilehteä lukee yhteensä jopa 12 000 lukijaa, joista lähes 5 900 asuu Pälkäneellä ja Kangasalla.

Verkon ja digin sekä valeuutisten ja vihapuheen maailmassa sanomalehdet ovat säilyttäneet asemansa eniten luottamusta herättävänä mediana. Luotettavuuden ansiosta lukijat lukevat paperiset lehdet tarkkaan ja rauhassa aikaa käyttäen, jolloin sekä journalistiset sisällöt että mainokset tutkitaan alusta loppuun.

Paperinen sanomalehti on edelleen se media, jossa suomalaiset tutkitusti kohtaavat mainoksia kaikkein mieluiten (Sanomalehtien liitto 09/2016). Siksi mainostaminen paperilehdessä kannattaa.

Tarjoamme monenlaista printtimainontaa koko sivun ilmoituksista käyntikorttikokoisiin mainoksiin sekä pidempinä kampanjoina että kertaluonteisesti. Tarkemmat tiedot löydät printtimainonnan mediakortista.

Printtimainonnan lisäksi tarjoamme myös digimainontaa shl.fi:ssä. Kaikkein parhaat tulokset saat yhdistämällä printti- ja digimainontaa, sillä silloin tavoitat lukijamme laajimmin ja jopa useamman kerran saman kampanjan aikana.

Lähes 90-vuotiaana paikallislehtenä meillä on pitkä kokemus paikallisten yritysten, yhteisöjen ja muiden toimijoiden markkinoinnin suunnittelijana ja tekijänä. Luota meihin.

 

Teemat syksyllä 2017:

Teemalehdissä mainostaja pääsee hyvin esiin haluamansa kohderyhmän silmissä. Teemalehdet ovat pidettyjä ja luettuja lehtiä, joissa ilmoittaminen kannattaa.
13.9. Rakentaminen ja sisustaminen
27.9. Pimeän kaupan ilta
25.10. Syyslehti
15.11. Omasta maasta -teema (Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliiton teemaliite)
22.11. Oman kylän joulukauppa
13.12. Joululehti

 

Ilmestymispäivät syksyllä 2017:

Sydän-Hämeen Lehti ilmestyy keskiviikkoisin (digilehti jo edellisenä iltana klo 20) lukuun ottamatta seuraavia poikkeuksia:
– Viikkko 49: torstai 7.12.
– Viikko 52: torstai 28.12.

 

Suurjakelut syksyllä 2017:

Suurjakelupäivinä Sydän-Hämeen Lehti jaetaan lehden tilaajien lisäksi noin 4 500 ei-tilaajatalouteen Pälkäneen alueella. Tällöin lehteä lukee jopa yli 18 000 silmäparia.
– 25.10.
– 13.12.

 

Sydän-Hämeen Lehti lyhyesti:

– 5 900 paikallista paperilehden lukijaa joka viikko (yhteensä lukijoita jopa 12 000)
– shl.fi:ssä sivulatauksia jopa 22 000 ja kävijöitä 12 000 joka viikko
– Paperilehden ilmestymispäivä keskiviikko, uutta digitaalista sisältöä joka päivä
– Pääasiallinen levikkialue Pälkäne ja Kangasala
– Lataa printtimainonnan mediakortti tästä ja digimainonnan mediakortti tästä

 

Näin helppoa on printtimainonnan ostaminen:

1. Määrittele budjettisi
2. Mieti, mitä haluat kertoa mainoksellasi (tuotteen/palvelun esittely, tarjoukset, uutuuksista kertominen)
3. Ota yhteyttä myyntiimme
4. Luota osaamiseemme, me hoidamme loput

 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.