- Ilmestymispäivät
- Tilaushinnat
- Lehden irtonumeroiden myyntipisteet
- Tilausehdot
- Verkkopalvelun käyttöehdot
- Tietosuojaseloste
- Mainosta Sydän-Hämeen Lehdessä
- Ilmoitusten julkaisu
- Toiminta-ajatus
- Yritys
- Tiedotteet
Ilmestymispäivät 2023
Shl.fi:n uutisvirrassa julkaistaan uusia paikallisuutisia vuoden jokaisena päivänä. Uutisvirta päivittyy joka päivä myös Sydän-Hämeen Lehden uutissovelluksessa.
Sydän-Hämeen Lehden paperilehti ilmestyy keskiviikkoisin. Pyhäpäivistä johtuen lehti ilmestyy pokkeuksellisesti torstaina viikoilla 49 (to 7.12.2023) ja 52 (to 28.12.2023).
Sydän-Hämeen Lehden näköislehti ilmestyy joka tiistai-ilta klo 20 lehden uutissovelluksessa sekä osoitteessa shl.fi/nakoislehti.
Tilaushinnat 2023
(1.12.2022 alkaen)
TÄYSTILAUS
- Perinteinen paperilehti (paperilehti joka viikko, erikoislehdet ja liitelehdet)
- Digi (uutissovellus, shl.fi:n uutisvirta, näköislehti joka viikko, näköislehtien arkisto, uutiskirje sähköpostiin)
Jatkuva täystilaus
12 kk 129 €
6 kk 74 €
3 kk 44 €
Laskutus valitun pituisina jaksoina, kunnes tilaus perutaan.
Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Lehtitilauksen arvonlisävero on 10 %.
DIGITILAUS
- Sydän-Hämeen Lehden uutissovellus
- Shl.fi:n uutisvirta
- Näköislehti
- Näköislehtien arkisto
- Sähköpostiin lähetettävä uutiskirje
Jatkuva digitilaus
12 kk 75,00 €
6 kk 42,00 €
3 kk 22,00 €
Laskutus valitun pituisina jaksoina, kunnes tilaus perutaan.
Hinnat sisältävät arvonlisäveron 10 %.
Irtonumeroiden myyntipisteet
Sydän-Hämeen Lehden paperilehden voi tilaamisen lisäksi ostaa yksittäisenä irtonumerona seuraavista paikoista:
- Pälkäneen Aapiskukko, Tervepirtintie 7, Pälkäne
- K-Supermarket Pälkäne: Keskustie 4, Pälkäne
- S-Market Pälkäne, Keskustie 8, Pälkäne
- R-kioski Pälkäne, Keskustie 4, Pälkäne
- Anssin kauppa, Miemolantie 8, Aitoo
- K-Market Järvikansa, Keskitie 16, Luopioinen
- K-Market Sahrami, Isoniementie 1, Sahalahti
- Pakkalan kyläkauppa, Pakkalantie 386, Sahalahti
- Kuhmalahden kauppa, Kuhmalahdentie 56, Kuhmalahti
- K-Supermarket Kangasala, Finnentie 1, Kangasala
Mikäli haluat tilata irtonumeron postitse itsellesi, ota yhteyttä tilaajapalveluumme tilaukset@shl.fi.
Lista myyntipaikoista on päivitetty 15.4.2020. Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Tilausehdot
Pirmediat Oy:n (Y-tunnus: 0150723-3) julkaisema Sydän-Hämeen Lehti koostuu Sydän-Hämeen Lehdestä sekä vaihtelevista liitteistä. Sydän-Hämeen Lehti ilmestyy kerran viikossa, ilmestymispäivä on keskiviikko. Pirmediat Oy julkaisee myös Sydän-Hämeen Lehden näköislehteä sekä shl.fi -nettisivustolle tuotettuja artikkeleita ja uutisvirtaa.
1. Tilausmuodot
TÄYSTILAUS sisältää Sydän-Hämeen Lehden paperilehden, uutissovelluksen, shl.fi:n uutisvirran, näköislehden ja kaikki muut digitaaliset sisällöt. Lisäksi täystilaus sisältää tilaajan sähköpostiin lähetettävän uutiskirjeen.
DIGITILAUS sisältää Sydän-Hämeen Lehden uutissovelluksen, shl.fi:n uutisvirran, näköislehden ja kaikki muut digitaaliset sisällöt. Lisäksi digitilaus sisältää tilaajan sähköpostiin lähetettävän uutiskirjeen.
PAPERITILAUS sisältää Sydän-Hämeen Lehden paperilehden.
Täystilaukset, digitilaukset ja paperitilaukset voivat olla jatkuvia tai määräaikaisia.
Jatkuva tilaus on voimassa jatkuvasti ilman uudistamista. Jatkuva tilaus jatkuu niin kauan, kunnes tilaaja peruuttaa tilauksensa. Jatkuva tilaus laskutetaan aina uuden tilausjakson alussa voimassa olevan hinnaston mukaan. Tilaaja voi muuttaa laskutusjakson pituutta tai lopettaa tilauksen ilmoittamalla siitä asiakaspalveluun vähintään 2 viikkoa ennen seuraavan laskutusjakson alkamista. Mikäli jatkuva tilaus halutaan lopettaa muulloin kuin laskutusjakson päättyessä, laskutetaan saadut lehdet määräaikaishinnaston mukaan. Jatkuviin tilauksiin liittyvissä tarjouskampanjoissa vain tilauksen ensimmäinen jakso on tarjoushintainen ja seuraavat jaksot laskutetaan voimassa olevan hinnaston mukaan, ellei kampanjan ehdoissa toisin mainita.
Määräaikainen tilaus on voimassa sovitun määräajan. Määräaikaistilaus laskutetaan tilauksen alussa. Tilaaja voi milloin tahansa pidentää määräaikaisen tilauksen pituutta tai siirtyä jatkuvan tilauksen tilaajaksi ilmoittamalla siitä Sydän-Hämeen Lehden asiakaspalveluun. Jos määräaikainen tilaus halutaan lopettaa ennen sovitun määräajan päättymistä, tilaaja on velvollinen maksamaan saamansa lehdet.
Lehtitilaus on aina talouskohtainen.
Lahjatilauksen maksaja maksaa lehden täys-, paperi- tai digitilausta lehden saajalle. Tällöin paperilehti toimitetaan ja digilukuoikeus myönnetään vain tilauksen saajalle, eikä maksajalle.
Suoritettuja tilausmaksuja ei palauteta toimittamatta jäävistä lehdistä muutoin kuin painavasta syystä (muutto levikkialueelta, terveydelliset syyt).
Sydän-Hämeen Lehdellä on oikeus kieltäytyä tekemästä tilausta koskevaa sopimusta perustellusta syystä, kuten tilaajan maksuhäiriöiden vuoksi.
2. Tilausten alkamisaika
Tilaus alkaa asiakkaan valitsemana päivänä huomioiden seuraavat määräajat.
Paperilehti: Tilauksen tulee olla perillä tilaajapalvelussa kolme arkipäivää ennen lehden ilmestymistä klo 10.00.
Digitaaliset sisällöt: Tilaus voi alkaa tilaamispäivänä, mikäli tilaus tehdään itsepalvelussa osoitteessa shl.fi. Itsepalvelussa tilauksen tehnyt saa rekisteröitymisessä tarvittavat tunnukset heti sähköpostiinsa. Tilaajapalveluun tulevat tilaukset käsitellään jokaisena arkipäivänä ja tilaukset astuvat voimaan saapumisjärjestyksessä. Rekisteröitymiseen tarvittavat tunnukset toimitetaan sähköpostilla, kun tilaus on käsitelty.
3. Maksutavat ja tilaajan maksuvelvollisuus
Sydän-Hämeen Lehden tilauksen tilauslaskut voi vastaanottaa kotiin lähetettävänä paperilaskuna tai verkkopankkiin lähetettävänä e-laskuna. Jos laskutustapaa vaihdetaan, uusi laskutustapa tulee voimaan seuraavasta laskutuksesta. Verkossa tehty digitilaus on mahdollista maksaa verkossa korttimaksuna.
Sydän-Hämeen Lehden tilauksen tilauslaskut tulee maksaa valitun laskutusjakson mukaisesti eräpäivään mennessä. Sydän-Hämeen Lehdellä on oikeus keskeyttää tai irtisanoa tilaus päättymään välittömästi, mikäli tilausta ei ole maksettu sopimuksen mukaisesti.
Viivästyneestä maksusta Sydän-Hämeen Lehdellä on oikeus periä korkolain mukaista viivästyskorkoa sekä maksukehotuksesta kohtuullinen huomautusmaksu. Mikäli erääntynyttä maksua ei ole suoritettu maksukehotuksesta huolimatta, Sydän-Hämeen Lehti voi siirtää saatavan perintätoimiston perittäväksi ja/tai päättää tilauksen välittömin vaikutuksin.
Katsomme tilaajan suorittamat vähäiset liikamaksut etumaksuksi seuraavaa tilausjaksoa varten, ellei tilaaja ole lehteen yhteydessä liikamaksun peruuttamiseksi.
4. Jakelukeskeytykset ja osoitteenmuutokset
Tilaaja voi tilapäisesti keskeyttää Sydän-Hämeen Lehden paperilehden tilauksen jakelun tai muuttaa tilauksen toimitusosoitetta ilmoittamalla asiasta tilaajapalveluun tai tehdä ilmoituksen itsepalveluna netissä osoitteessa shl.fi. Muutokset astuvat voimaan kohdan 2. mukaisesti. Tilapäisen jakelunkeskeytyksen ja osoitteenmuutoksen minimiaika on 7 päivää. Tilapäinen jakelunkeskeytys hyvitetään Sydän-Hämeen Lehden tilaajalle tilausaikana siten, että kuluva tilausjakso siirtyy eteenpäin hyvitetyn ajan verran. Sydän-Hämeen Lehden digitilausta ei voi keskeyttää tilapäisesti.
5. Tilaushinnat ja tilausehtojen muutokset
Lehden hinta määräytyy kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Hinnasto on nähtävissä osoitteessa shl.fi. Kustantaja pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin ja tilausehtojen muutoksiin tarvittessa. Mahdolliset hinnanmuutokset astuvat voimaan ilmoitettuna ajankohtana ja ne koskevat kaikkia tilauksia. Laista, asetuksista tai viranomaisten toimenpiteistä aiheutuvat kustannuslisäykset korottavat hintoja vastaavasti määräysten voimaantulohetkestä lukien. Lehden tilaushinnat sisältävät arvonlisäveroa 10 %.
6. Vastuu Sydän-Hämeen Lehden toimittamisesta ja paperilehden painojäljestä
Sydän-Hämeen Lehti jaetaan lehden lähilevikkialueella tilaajalle ilmestymispäivänä Postin paikkakuntakohtaisen varhaisjakeluaikataulun ja jakelutavan mukaisesti. Muille alueille lehti toimitetaan kuljetusten mahdollistamalla nopeudella Postin perusjakelussa. Muualla Suomessa lehti jaetaan pääasiassa ilmestymistä seuraavina 1–2 arkipäivänä.
Kun lehti jaetaan lähilevikkialueella osoitteettomana suurjakeluna, Sydän-Hämeen Lehdellä ei ole velvoitetta toimittaa paperista lehteä mainoskieltotalouksiin. Suosittelemme paperilehden tilaajia poistamaan ”ei mainoksia” -merkinnät, jotta lehti pystytään toimittamaan perille myös suurjakelupäivinä. Jos tilaaja ei poista mainoskieltoa, hän voi suurjakelupäivinä lukea lehden sähköisenä näköislehtenä tai hän voi hakea paperilehden Sydän-Hämeen Lehden toimistolta suurjakelua seuraavina arkipäivinä loppuviikon aikana.
Säätila tai muut poikkeukset voivat vaikuttaa jakeluaikatauluun. Jakajalla tulee olla esteetön pääsy postilaatikolle tai -luukulle ja nimet sekä osoitenumerot on merkittävä selkeästi.
Mikäli lehti tai lehden liite jää Sydän-Hämeen Lehdestä johtuvasta syystä kokonaan toimittamatta (poislukien suurjakelupäivinä mainoskieltotaloudet), tilaajan tulee viivytyksettä reklamoida siitä tilaajapalveluun.
Sydän-Hämeen Lehden vastuu rajoittuu ensisijaisesti toimittamatta jääneen lehden tai liitteen toimittamiseen normaalijärjestelyin tilaajalle mahdollisimman pikaisesti. Toissijaisesti Sydän-Hämeen Lehti pidentää tilausjaksoa kokonaan toimittamatta jääneitä lehtiä vastaavalla määrällä. Sydän-Hämeen Lehti ei edellä esitetyn lisäksi korvaa tilaajalle jakeluhäiriöstä tai toimittamatta tai ilmestymättä jäämisestä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa, kustannuksia tai välittömiä tai välillisiä vahinkoja. Tilaukset toimitetaan force majeure -varauksin (lakko, tuotannolliset häiriöt yms.) ja force majeure -esteen takia toimittamatta jääneistä lehdistä ei suoriteta hyvitystä.
Sydän-Hämeen Lehdessä voi suurien painosmäärien vuoksi tai muusta syystä esiintyä poikkeamia painojäljessä. Sydän-Hämeen Lehti ei vastaa painojäljessä esiintyvistä poikkeamista.
Sydän-Hämeen Lehden verkkopalvelun osalta sovelletaan verkkopalvelun käyttöehtoja.
7. Tilauksen irtisanominen
Tilaaja voi irtisanoa jatkuvan tilauksensa missä vaiheessa tilausta hyvänsä. Sydän-Hämeen Lehti palauttaa tilaajalle sen osan tilaushinnasta, joka alkuperäisestä laskutusjakson hinnasta on jäljellä edellyttäen, että palautettava määrä ylittää viisi (5) euroa, ja että tilaaja ilmoittaa Sydän-Hämeen Lehdelle määrän palauttamiseen tarvittavat pankkiyhteystiedot ja/tai korttitiedot. Mahdolliset tilauksen kampanjaedut eivät ole voimassa, mikäli tilaus irtisanotaan kesken laskutusjakson.
Määräaikaista tilausta ei voi irtisanoa päättymään kesken sopimuskauden. Tilaaja voi kuitenkin milloin tahansa siirtyä jatkuvan tilauksen tilaajaksi ilmoittamalla siitä Sydän-Hämeen Lehden asiakaspalveluun ja irtisanoa tilauksen edellä mainituin tavoin.
8. Etämyynti
Tilaajalla on Kuluttajansuojalain 6 luvun 15 §:n mukainen oikeus perua etämyynnissä puhelinmyyjän kautta tekemänsä tilaus vapaamuotoisella ilmoituksella 14 päivän kuluessa tilausvahvistuksen vastaanottamisesta. Mikäli tilaukseen kuuluu kotiin kannettu lehti, lasketaan peruutusoikeuden alkaminen ensimmäisen lehden vastaanottamisesta. Perumiselle ei tarvitse esittää syytä. Ennen perumisilmoitusta saapuneita lehtiä ei tarvitse palauttaa. Laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus.
9. Reklamaatiot
Reklamaatio- ja virhetilanteissa tilaaja voi olla yhteydessä Sydän-Hämeen Lehden tilaajapalveluun.
10. Tietosuoja
Sydän-Hämeen Lehti käsittelee tilaajiensa henkilötietoja tietosuojaselosteensa sekä yksityisyydensuojaa koskevan lainsäädännön mukaisesti.
11. Muut ehdot
Digitaalisen lukuoikeuden sisältäviin tilauksiin sovelletaan Sydän-Hämeen Lehden verkkopalvelun käyttöehtoja.
Verkkopalvelun käyttöehdot
Lehden verkkopalvelu toimii internetissä osoitteessa www.shl.fi ja Sydän-Hämeen Lehden sovelluksessa. Pirmediat Oy:n (Y-tunnus: 0150723-3) verkkopalvelun käyttäjä sitoutuu noudattamaan alla olevia ehtoja.
Verkkopalvelun sisältö on suojattu tekijänoikeuslain ja kansainvälisten sopimusten mukaisesti. Kaikki verkkopalvelun oikeudet, tekijänoikeudet mukaan lukien, ovat lehdellä. Lehti pidättää itsellään kaikki oikeudet sivujen sisältöön ellei sivuilla toisin mainita.
Sisällön tai osan sisällöstä julkistaminen levittämällä, esittämällä tai näyttämällä julkisesti on kielletty ilman lehden etukäteen antamaa kirjallista lupaa.
Palvelun käyttöehdot ja vastuut
1. Perusteet
www.shl.fi ja Sydän-Hämeen Lehden uutissovellus on Pirmediat -konsernin tuottama ja julkaisema palvelu (jäljempänä Palvelu) Näitä käyttöehtoja sovelletaan Pirmedioiden ja Palvelun käyttäjän (jäljempänä Asiakas) välillä.
Pirmediat toimittaa Palvelun sitoumuksetta. Pirmedioilla on oikeus muuttaa, lisätä ja poistaa osio Palvelusta tai lopettaa Palvelu osittain tai kokonaan. Palvelussa käytetään evästeitä.
Palvelun ohjelmien virheettömyyttä tai keskeytyksetöntä toimivuutta ei voida taata. Pirmediat -konsernilla tai sen lisenssinhaltijoilla ei ole missään olosuhteissa vastuuta välittömistä tai välillisistä vahingoista.
2. Oikeudet
Lehden verkkopalvelun sisältö on suojattu tekijänoikeuslain ja kansainvälisten sopimusten mukaisesti.
Kaikki Palvelun oikeudet kuuluvat Pirmedioille. Asiakkaan toimittaman materiaalin kaikki tekijänoikeudet ja lähioikeudet, edelleen luovutusoikeus ja muunteluoikeus mukaan lukien, siirtyvät aineiston toimittamisen myötä Pirmedioille. Ohjelmien oikeudet ovat lisenssinhaltijoilla.
Asiakkaalla on oikeus hyödyntää palvelun teksti-, kuva- ja videosisältöä ja sisällön osia yksityiseen käyttöön sekä valmistaa sisällön osasta muutama kappale omaan käyttöön, yksityiseen tutkimustoimintaan, opiskeluun tai harrastustoimintaan, jolla ei ole kaupallisia tavoitteita. Asiakkaalla on oikeus käyttää palvelua ammatillisen tiedon hankkimiseen, mikäli kysymys ei ole yrityksen toimintaan suoranaisesti liittyvästä toiminnasta tai kaupallisista tavoitteista.
Palvelun tai sen osan saattaminen yleisön saataville on kielletty ilman Pirmedioiden etukäteen antamaa kirjallista suostumusta. Asiakkaalla ei ole oikeutta Palvelun tai sen osan varastointiin, julkaisemiseen, edelleen luovuttamiseen tai esittämiseen tai näyttämiseen julkisesti. Tämä kielto koskee niin vastikkeellista kuin vastikkeetonta luovutusta. Asiakas on korvausvelvollinen Pirmedioille ja suoraan muille tahoille mahdollisista väärinkäytöksistä sekä lain- tai sopimuksenvastaisista toimistaan.
Asiakas on vastuussa tilaajakohtaisen käyttäjätunnuksen salassapidosta sekä sillä tapahtuneesta käytöstä. Asiakkaan tulee ilmoittaa välittömästi Pirmedioille käyttäjätunnuksen ja salasanan katoamisesta tai paljastumisesta kolmannelle osapuolelle. Ilmoitus tulee tehdä sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@pirmediat.fi. Asiakas vastaa kaikista niistä kustannuksista, jotka syntyvät hänen käyttäjätunnuksensa käyttämisestä, kunnes hän on ilmoittanut Pirmedioille käyttäjätunnusten katoamisesta tai joutumisesta kolmannen haltuun ja Pirmediat on kuitannut vastaanottaneensa mainitun ilmoituksen. Mahdollisesti käyttämättä jäänyt lukuoikeus voidaan siirtää uudelle käyttäjätunnukselle, mutta lukuoikeutta vastaavaa euromäärää ei palauteta Asiakkaalle. Pirmedioilla on oikeus periä Asiakkaalta uusien käyttäjätunnusten ja salasanojen antamisesta mahdollisesti aiheutuvat kustannukset kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Maksullisen palvelun käyttöoikeuden siirtäminen on kielletty ilman Pirmedioiden etukäteen antamaa kirjallista lupaa.
Asiakkaalla on mahdollisuus jakaa tilauksensa perheenjäsenilleen perhejaon avulla. Asiakas saa ulottaa perhejaon vain perheensä jäseniin. Pirmediat ei vastaa asiakkaiden itse tekemistä perhekokonaisuuteen liittyvistä toimista (esim. perhejaon poistaminen, kutsuminen perhekokonaisuuteen, perhekokoonaisuudesta eroaminen, jäsenen poistaminen perhekokonaisuudesta).
3. Vastuut Palvelun sisällöistä
Pirmedioiden tuottama sisältö
Pirmediat vastaa Palveluun itse tuottamansa aineiston sisällöstä sekä tekijänoikeuksista ja muista immateriaalioikeuksista. Pirmediat ei vastaa Palvelun muusta sisällöstä eikä muusta Palvelun kautta tai avulla toimitettavasta tai saatavasta sisällöstä. Pirmediat ei vastaa asiakkaan Palveluun lähettämän materiaalin tai toisen palveluntarjoajan palvelusta tai sisällöstä, niihin liittyvistä tekijänoikeuksista tai muista immateriaalioikeuksista miltään osin.
Asiakkaan Palveluun toimittama sisältö
Asiakas vastaa Palvelun käytöstä sekä Palveluun toimittamastaan tai sen kautta muille käyttäjille ja muihin tietoverkkoihin jakamastaan materiaalista.
Asiakas vastaa myös siitä, ettei Palvelun käyttö tai edellä mainittu materiaali loukkaa kolmannen tekijän-, teollis- ja muita suojattuja oikeuksista tai ole näiden käyttöehtojen, lain tai hyvän tavan vastaista tai aiheuta haittaa tai häiriötä verkolle, Pirmedioille, Pirmedioiden sopimuskumppaneille, muille käyttäjille tai kolmansille osapuolille. Asiakas sitoutuu korvaamaan Pirmedioille tai kolmannelle Palvelun tämän kohdan vastaisesta käytöstä mahdollisesti aiheutuvat kustannukset ja vahingon.
Jos asiakas toimittaa Palveluun teksti, kuva- tai videomateriaalia, asiakas vastaa siitä, että hänellä on kaikki tarvittavat tekijän- ja muut oikeudet lähettämäänsä aineistoon. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakas on itse kirjoittanut ja/tai kuvannut materiaalin tai muutoin luonut lähettämänsä materiaalin, tai että materiaalin kirjoittanut ja/tai kuvannut tai materiaalin luomiseen muutoin osallistuneet henkilöt ovat luovuttaneet asiakkaalle kaikki tarvittavat tekijänoikeutensa niin, että luovutus sisältää myös muuntelu- ja edelleenluovutusoikeuden, ja että materiaalin tallentamiseen on ollut lupa.
Asiakkaalla tulee olla suostumukset kaikilta kuvassa ja/tai videossa esiintyviltä henkilöiltä siihen, että Pirmediat voi hyödyntää ja käsitellä materiaalia kaupallisesti ja/tai muutoin parhaaksi katsomallaan tavalla. Kuvan/videon lähettäneen asiakkaan tulee tiedusteltaessa pystyä esittämään kyseessä olevat suostumukset. Alaikäisten osalta tulee tarvittaessa voida esittää huoltajan suostumus. Asiakas vakuuttaa myös, että hän ei ole luovuttanut tai tule luovuttamaan materiaalia yksinoikeudella millekään kolmannelle taholle.
Pirmedioilla on oikeus oman harkintansa mukaan olla julkaisematta asiakkaan Palveluun toimittamaa materiaalia sekä poistaa Palvelusta jo julkaistu materiaali.
Palvelussa on keskustelupalsta, johon asiakkaat voivat osallistua lähettämällä palstalle viestejä. Keskusteluissa julkaistavat mielipiteet eivät välttämättä edusta Pirmedioiden mielipiteitä tai linjaa. Keskustelupalstalle toimitetun aineiston kirjoittaja vastaa siitä, että hänen tekstinsä on lakien ja hyvien tapojen mukaista. Asiakas on Suomen lain mukaisesti rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa kirjoitustensa sisällöstä.
Asiakas myöntää Pirmedioille kaikki oikeudet muokata, kopioida, julkaista tai olla julkaisematta kokonaan tai osittain sellaista aineistoa, jonka kirjoittaja on lähettänyt keskustelupalstalle.
Keskustelupalstalla julkaistavien tekstien kirjoittajien henkilöllisyys ja yhteystiedot ovat luottamuksellisia tietoja, joita Pirmediat ei luovuta kolmannelle osapuolelle. Pirmedioilla on kuitenkin harkintansa mukaan oikeus luovuttaa kirjoittajan nimi- ja yhteystiedot poliisi- tai muulle viranomaiselle. Tiedot voidaan luovuttaa, jos on syytä epäillä, että itse kirjoituksella on syyllistytty rikolliseen tekoon tai että on tapahtunut rikos, jonka selvittämistä voidaan edistää kirjoittajan nimi- ja yhteystiedot luovuttamalla ja viranomainen esittää tätä koskevan perustellun pyynnön.
4. Ohjelmat ja tietoliikenneyhteydet
Palvelun käyttö edellyttää selainta tai sovellusta ja yhteyden muodostamiseen tarvittavia tietoliikenneohjelmia sekä asianmukaisia tietoliikenneyhteyksiä, joista aiheutuvat kustannukset maksaa Asiakas. Käyttääkseen maksullisia palveluita, asiakkaalla tulee olla voimassa oleva käyttäjätunnus ja siihen liittyvä digitilaus.
Ohjelmien virheettömyyttä tai keskeytyksetöntä toimivuutta ei taata. Pirmediat tai sen lisenssinhaltijat eivät missään olosuhteissa vastaa mahdollisista vahingoista, jotka aiheutuvat käytettävälle tietokonejärjestelmälle tai siinä oleville tiedoille mukaan lukien tietoturvallisuusriskit (virukset, tietovarkaudet yms.).
5. Käyttökatkot, käyttöehtojen muutokset ja muut ehdot
Palvelussa saattaa ilmetä käyttökatkoja huollosta, liiasta kuormituksesta tai muusta syystä johtuen. Pirmediat pyrkii informoimaan tulevista käyttökatkoksista. Pirmedioilla ei ole vastuuta Palvelun keskeytyksistä. Pirmediat ei myöskään korvaa asiakkaalle keskeytyksestä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa, vahinkoa tai kustannuksia.
Pirmedioilla on yksipuolisesti oikeus muuttaa näitä käyttöehtoja. Muutoksista ilmoitetaan seitsemän päivää ennen niiden voimaan astumista palvelun www-sivulla. Lainsäädäntö- ja viranomaistoimista aiheutuvat muutokset astuvat voimaan niiden voimaantulohetkenä.
Ylivoimainen este – force majeure – vapauttaa sopijaosapuolen noudattamasta tämän sopimuksen velvoitteita aina siihen asti, kunnes velvoitteiden täyttämisen edellytykset voidaan palauttaa.
Pirmedioilla on oikeus siirtää Palveluun liittyvät henkilörekisterit, Palvelu ja sen ylläpito Pirmedioihin kulloinkin kuuluvalle yhtiölle.
Palvelun käyttöä koskevat mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan Tampereen käräjäoikeudessa Suomen lain mukaan.
6. Reklamaatiot
Reklamaatio- ja virhetilanteissa tilaaja voi olla yhteydessä Sydän-Hämeen Lehden tilaajapalveluun.
Tietosuojaseloste
Tutustu selosteeseen tietosuojasivullamme osoitteessa shl.fi/tietosuoja.
Mainosta Sydän-Hämeen Lehdessä
Lue lisää digi- ja printtimainonnasta Mainostajasivuillamme.
Ilmoitusten julkaisu
Ilmoitusten julkaisuun sovelletaan kulloinkin voimassa olevia mediamyynnin ehtoja.
Ilmoittaja on vastuussa ja korvausvelvollinen mainontansa aiheuttamista mahdollisista vahingoista kolmannelle osapuolelle ja/tai lehdelle.
Lehden vastuu rajoittuu ilmoituksen korjaamiseen tai poistamiseen. Välillisiä tai välittömiä vahinkoja ei korvata. Rahallisia korvauksia tai lehti-ilmoituksia ei myönnetä verkossa olleen mahdollisen virheen tai puutteen vuoksi.
Toiminta-ajatus
Pirmediat Oy on viestintäalan palveluyritys, jonka toiminta-ajatuksena on asiakkaidensa informaation ja viestinnän tarpeiden tyydyttäminen yhteiskunnallisesti hyväksyttävällä ja liiketaloudellisesti kannattavalla tavalla.
Toiminta-ajatusta toteutetaan kustantamalla Sydän-Hämeen Lehteä. Lehti on yksipäiväinen tilattava paikallislehti, joka toimii levikkialueensa talouselämän ja kulttuurin kehittämiseksi. Lehti on puoluepoliittisesti sitoutumaton sekä muista ulkopuolisista sidosryhmistä riippumaton. Paperilehti ilmestyy keskiviikkoisin, ja verkon uutisvirrassa julkaistaan uutta sisältöä päivittäin.
Lehden pääasiallinen levikkialue on Kangasala, Pälkäne, Luopioinen, Kuhmalahti ja Sahalahti.
Sydän-Hämeen Lehti on levikkialueensa kattava ilmoitusväline.
Yhtiössä noudatettavat perusarvot ovat luotettavuus, kehityskykyisyys ja palveluhalukkuus. Omalle henkilökunnalleen yhtiö pyrkii tarjoamaan turvallisen ja motivoivan työpaikan, jossa kunkin yksilön kehitysmahdollisuudet otetaan täysimääräisesti huomioon.
Asiakastyytyväisyys on suunnittelun ja toiminnan lähtökohta. Vastuu asiakastyytyväisyyden toteutumisesta kuuluu jokaiselle työntekijälle.
Sydän-Hämeen Lehti on Uutismedian liiton jäsen.
Yritys
Sydän-Hämeen Lehti on osa Pirmediat-konsernia, joka julkaisee Pirkanmaalla myös Akaan Seutua, Lempäälän-Vesilahden Sanomia, Oriveden Sanomia ja Ylöjärven Uutisia. Konsernimme julkaisee myös Ideapark Nyt -kaupunkilehteä.
Pirmediat Oy on pääosakas Radio SUN Oy:ssä sekä valtakunnallisessa kauppakeskusten äänimainontayhtiö Mall Voice Oy:ssä.
Pirmediat Oy on perheyritys, jonka tavoitteena on toiminnan vakaa ja hallittu kehittäminen sekä jatkuvuus.
Tiedotteet
30.11.2022 Sydän-Hämeen Kustannus Oy sulautuu emoyhtiöönsä
Pirmediat-konsernissa toteutetaan marraskuun 2022 lopussa tytäryhtiösulautumisia. Sydän-Hämeen Kustannus Oy sulautuu Pirmediat Oy:öön (0150723-3) 30.11.2022. Sydän-Hämeen Lehti -nimi säilyy Pirmediat Oy:n aputoiminimenä. Sulautumisessa sulautuvan yhtiön varat ja velat siirtyvät vastaanottavalle yhtiölle. Sulautuminen tehdään erilaisten hallinnollisten töiden vähentämiseksi.
Sulautumisen vaikutus asiakkaisiimme
Sulautuminen ei vaikuta Sydän-Hämeen Lehden asiakkaisiin tai lehden toimintaan, vaan palvelemme kaikkia lukijoitamme ja mainostajiamme kuten ennenkin. Asiakkaamme saavat laskut 1.12.2022 alkaen aputoiminimi Sydän-Hämeen Lehti / Pirmediat Oy:ltä. Laskuissa on Pirmediat Oy:n Y-tunnus ja pankkitili. Kaikki sopimukset ja henkilöt säilyvät ennallaan.
Sydän-Hämeen Lehden toimipisteen käyntiosoite ja yhteystiedot säilyvät ennallaan
Sydän-Hämeen Lehti / Pirmediat Oy
Onkkaalantie 58, 36600 Pälkäne
Sähköpostiosoitteet: etunimi.sukunimi@shl.fi
Tarkemmat yhteystiedot löytyvät täältä.
Pirmediat Oy:n yhteystiedot
Pirmediat Oy
Hämeenkatu 27 B 13, 33200 Tampere
Kotipaikka: Lempäälä
Y-tunnus: 0150723-3
Sähköpostiosoitteet: etunimi.sukunimi@pirmediat.fi
pirmediat.fi
Pirmediat Oy:n laskutusosoite
Laskun viitteeksi: Sydän-Hämeen Lehti
Verkkolaskuosoite: 003701507233
Välittäjän tunnus: 003721291126 (Maventa)
Paperilaskutusosoite: Pirmediat Oy, 01507233, PL 100, 80020 Kollektor Scan
Lisätietoja sulautumisesta
Osto- ja myyntireskontra Kaija Virtanen, 044 755 7202, kaija.virtanen@pirmediat.fi
Toimitusjohtaja Olli Sirén, 050 516 9145, olli.siren@pirmediat.fi