Mediakortit

Mediakorteista löydät Sydän-Hämeen Lehden eri markkinointivaihtoehdot hintoineen, ja mediakorteista selviävät myös erilaisten mainosten aineistokoot. Klikkaa kiinnostavaa mediakorttia, niin se avautuu PDF-tiedostona.

Sydän-Hämeen Lehti

Mainonta Sydän-Hämeen Lehden paperilehdessä

Sydän-Hämeen Lehden paperilehdessä mainostamalla tavoitat paikalliset ja ostovoimaiset kuluttajat. Viikoittain ilmestyvää Sydän-Hämeen Lehden paperilehteä lukee yhteensä jopa 13 000 lukijaa. Paperilehdessä julkaistaan moduulimainosten lisäksi palveluhakemistoa, joka on kooste paikallisten yritysten palveluista.

Paperinen sanomalehti on edelleen se media, jossa suomalaiset tutkitusti kohtaavat mainoksia kaikkein mieluiten (Sanomalehtien liitto 09/2016). Verkon ja valeuutisten maailmassa sanomalehdet ovat säilyttäneet asemansa eniten luottamusta herättävänä mediana.

 

Mainonta kaupunkilehti Välkkeessä

Uutislehden lisäksi julkaisuvalikoimaamme kuuluu Kangasalan kaupunkiliite Välke, joka jaetaan SHL:n tilaajien lisäksi Kangasalan ei-tilaajatalouksille 9 kertaa vuodessa.

 

Mainonta Sydän-Hämeen Lehden digikanavissa

Sydän-Hämeen Lehden digikanavissa vierailee viikoittain jopa 19 000 lukijaa. Digitaaliset mainokset näkyvät shl.fi:ssä kaikilla laitteilla, ja ne on sisäänrakennettu tärkeäksi osaksi sivustoa. Digitaaliset mainokset ovat esillä myös Sydän-Hämeen Lehden uutissovelluksessa. Digimainonnan ehdoton etu on sen elävyydessä: kiinnostavaa mainosta voi klikata, jolloin siitä saa välittömästi lisätietoa.

Bannerit toteutetaan Localstars-työkalulla mainostajan aineistoista. Jos tahdot toimittaa valmiin banneriaineiston, toimita se kolmessa koossa. Kolmen koon ansiosta bannerisi näkyy joustavasti kaikilla banneripaikoillamme juuri siellä, missä asiakkaasikin ovat:

  • 960 x 250 px
  • 640 x 240 px
  • 300 x 250 px

 

Sisältömarkkinointi Sydän-Hämeen Lehdessä

Sisältömarkkinoinnin tuotteemme ovat perinteisestä mainonnasta poikkeavia sponsoroituja artikkeleita. Artikkeli tehdään mainostajan toiveiden mukaisesti, ja juttu erottuu toimituksellisista jutuista ’Mainos’-merkintöjen avulla. Artikkeli julkaistaan valintasi mukaan paperilehdessä, shl.fi:ssä ja lehden uutissovelluksessa. Sisältömarkkinointi on erityisen tehokasta, koska se vetoaa lukijoihin tarinoidensa, hyödyllisyytensä tai viihteellisyytensä ansiosta.

 

 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.