Referenssejä

 

K-Market Järvikansa

K-Market Järvikansa arvostaa mainosten tehokkuutta ja yhteistyön sujuvuutta. Lue, mitä K-Market Järvikansa kertoo kokemuksistaan Sydän-Hämeen Lehden mainostajana.

Avaa

 

K-Market Järvikansa kertoo: Yhteistyö Sydärin kanssa on mutkatonta ja helppoa

”Sydän-Hämeen Lehti on lämminhenkinen, lähellä ihmistä oleva paikallislehti ja se luetaan tarkkaan.

Mainoksemme lehdessä on huomattu. Tarjosimme asiakkaillemme loppuviikon joka päivä jotakin, ja hyvin oli porukkaa liikkeellä ja nauttimassa tarjoiluista – hyvä, että ehdittiin kaikki huolehtia.

SHL:n väki huolehtii aina tosi hyvin ilmoitusasiat, muistuttaa ja korjaa vedokset mukisematta,  joskus joudutaan korjauksia tekemään useaankin kertaan.

Hyvin osasi asiakkaat hakea tarjoustuotteita ja tulla nauttimaan tarjoiluista, ilman lehti-ilmoitusta olisi varmasti ollut huomattavasti hiljaisempaa. Moni mökkiläinen sanoi: ”Sydäristä huomasin…”

Olemme olleet Sydärin asiakkaana jo 22 vuotta! Yhteistyö on ollut aina mutkatonta ja helppoa! ”

– K-Market Järvikansa

 

Kellosepänliike Korpola

Kellosepänliike Korpola

Kellosepänliike Korpola arvostaa Sydän-Hämeen Lehden henkilökohtaista palvelua mainosasioissa. Lue, mitä Leena Korpola-Sannikka kertoo kokemuksistaan Sydän-Hämeen Lehden mainostajana.

Avaa

 

Kellosepänliike Korpolan Leena Korpola-Sannikka kertoo: Paikallisilla toimijoilla asiat hoituu hienosti

”Kun meille tulee asiaa ilmoittamiselle, niin tarvitaan vain soitto Sydän-Hämeen Lehteen – nimenomaan soitto. Aina vastaamassa on iloisen Ullan ääni. Saamme henkilökohtaista palvelua, eikä meille sanota, että voisitteko laittaa sähköpostia.

Arvostamme nimenomaan henkilökohtaista palvelua. Juuri sitähän myös me ilmoituksillamme tarjoamme omille asiakkaillemme.

Me kerromme Ullalle mainoksen päivämäärän ja aiheen, mietimme sanamuodot, kuvat ja niin edelleen.

Sitten asia etenee tuotantoon Päiville. Koska mainokset tehdään itse Sydärissä, niin ei kestä kauankaan, kun Päiviltä jo tulee oikovedos. Me tarkistamme, onko ilmoitus sellainen kuin halusimme, saamme tarvittaessa uuden oikovedoksen, kuittaamme sen ja homma on sillä hoidettu.

Sydäri kolahtaa postiluukusta muutaman päivän päästä. Näin asiakkaamme saavat tietoa meidän ajankohtaisista asioista. Usein saamme Sydärin mainoksen ansiosta myös toivomiamme uusia asiakkaita.

Usein kun meille tulee uusi asiakas ja kysymme, miten olet meidät löytänyt, niin Sydäristäpä hyvinkin. Yhteistyö Sydärin aurinkoisten ihmisten kanssa on sujunut aina loistavasti.”

– Leena Korpola-Sannikka, Kellosepänliike Korpola

 

K-Rauta Pälkäne

K-Rauta Pälkäne

K-Rauta Pälkäne on mainostanut aktiivisesti ja hyvin tuloksin Sydän-Hämeen Lehdessä jo vuosia. Lue, mitä kauppias Teemu Järvenpää kertoo kokemuksistaan.

Avaa

 

K-Rauta Pälkäneen Teemu Järvenpää: Printtimainos tavoittaa tärkeimmät asiakasryhmät

Teemu Järvenpää on mainostanut jo vuosia Sydän-Hämeen Lehdessä.

K-Rauta Pälkäneen Teemu Järvenpää on ilmoittanut ja mainostanut Sydän-Hämeen lehdessä jo vuosia. Positiivisia kokemuksia löytyy monia ja yhteistyö lehden kanssa on toimivaa.

– Toiminta on sujuvaa. Meillä K-Raudalla aikataulut ovat monesti kiireiset, ja lehden puolelta on löytynyt joustoa viime hetkille asti. Ei ole mitään valittamista, kehuu Järvenpää palvelua.

Printtilehdessä mainostava Järvenpää kertoo lehden tavoittavan heidän tärkeimmät asiakasryhmänsä. Paikallisuus ja tavoittavuus korostuu paikallislehtimainostamisessa, ja juuri näiden tekijöiden ansiosta Järvenpää suosittelee printtimainontaa kaikille paikallisille toimijoille.

– Lehtimainokset tavoittavat erityisesti maaseudulla hyvin varsinkin 40–50 vuotiaista ylöspäin, ja siellä meidän suurin asiakasvolyymimme liikkuu. Mökkiläiset tavoitamme myös hyvin, sillä suurelle osalle tulee lehti, kertoo Järvenpää, kenelle kesäasukkaat ovat tärkeä osa asiakaskuntaa.

Erityisesti kauppias kehuu Sydän-Hämeen Lehden suurjakoja, milloin lehti jaetaan alueella kaikkiin postilaatikoihin.

– Varsinkin mökkilehdet ja muut suurjaot ovat meille hyvä juttu, sillä silloin samalla mainoksella tavoittaa monet mökkiläiset kotiosotteista, Järvenpää kertoo.

Suurimmat onnistumiset yhteistyön saralla ovat liittyneet tapahtumiin, joita kauppias on järjestänyt yhteistyössä lehden kanssa. Esimerkiksi erilaisiin avajaisiin ja uudistuneen myymälän avaukseen Järvenpää kertoo saaneensa hyvää tukea lehdeltä.

– Näihin on satsattu paljon, mutta se on kannattanut, sillä on tullut hyviä onnistumisia, muistelee Järvenpää.

Yrittäjiä Teemu Järvenpää kannustaa lähtemään mukaan nimenomaan yhteistyötapahtumiin kuten Kesänavaukseen ja Pimeen kaupan iltaan.

– Lehti on ollut näissä mukana ideoimassa ja organisoinut tapahtumia, joilla olemme saaneet elävyyttä kylälle, kehuu Järvenpää.

Ilmoituksissa Järvenpää suosii näyttävyyttä määrän sijaan.

– Olemme panostaneet, että teemme isompia mainoksia oikeaan aikaan. Haemme tehoa koon ja ajoituksen kautta, Järvenpää kertoo mainostamisfilosofiastaan.