Kela-asiointi lokakuun alusta alkaen Kostiakeskuksessa

Kunnan asiointipiste, jossa tarjotaan Kelan palveluita, aloittaa lokakuun alussa Kostiakeskuksessa osoitteessa Onkkaalantie 76. Kaarina Syrjä, Panu Raivio ja Kaisa Loponen kertovat, että asiakkaille annetaan paikan päällä apua ja ohjausta Kelan palveluiden käytössä.

Pälkäneellä Kela-asiointi hoituu lokakuun alusta alkaen Kostiakeskuksessa. Onkkaalantiellä sijaitsevassa Kostiakeskuksessa saa jatkossa opastusta Kelan verkkoasiointiin ja ajanvaraukseen. Kostiakeskukseen voi myös jättää Kelaan lähtevää paperipostia. Lisäksi paikan päällä on mahdollisuus etäpalveluun. Etäpalveluyhteyden avulla asiakkaat saavat tarvittaessa suoran ääni- ja kuvayhteyden Kelan palveluneuvojaan, mikä mahdollistaa tarvittaessa myös palveluiden suullisen hakemisen.

Asiointipiste palvelee Kostiakeskuksessa lokakuun alusta lähtien tiistaisin ja perjantaisin kello 9–12 ja 13–15.

– Paikalla on edellä mainittuina päivinä aina henkilökuntaa, joilta voi kysyä apua ja ohjausta asioidensa hoitoon, Pälkäneen työllisyyskoordinaattori Panu Raivio mainitsee.

Syyskuussa Kelan pälkäneläisasiakkaat voivat hoitaa asioitaan puhelimitse, verkossa tai Kelan muissa palvelupisteissä. Pälkänettä lähin palvelupiste sijaitsee Kangasalla osoitteessa Torikatu 5, ja se on avoinna tiistaisin ja keskiviikkoisin kello 9–12 ja 13–16. Pälkäneen kunnantalolla sijaitseva asiointipiste on syyskuun ajan avoinna maanantaisin kello 9–15. Kunnanvirastolle voi tuona aikana jättää Kelalle osoitettuja hakemuksia ja liitteitä sekä noutaa hakemuslomakkeita. Käytössä on myös asiakaspääte verkkoasiointia varten.

HEI, LÖYSIT KIINNOSTAVAA SISÄLTÖÄ!

Kirjaudu sisään tai luo tunnukset ilmaiseksi.

Kommentoi

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>