Kotiroholasta.fi avautui

kotiroholasta.fi -sivut aukesivat viime viikolla.

Uutta Roholan asuinaluetta markkinoivat Tom Hagelberg, Iida Tahvanainen ja Saara Utti aikovat järjestää oman ”Voice of Finlandinsa”. Unelmien kodista Roholassa kerätään ideoita, kuvia ja kuvauksia nettikisan avulla. Ehdotuksista poimitaan kolme innostavinta. Niiden tekijät saavat valita kolmikosta ideoilleen visualisoijat.

Kolme erilaista suunnitelmaa julkaistaan netissä, ja ihmiset pääsevät äänestämään, mikä niistä otetaan toteutettavaksi. Nettiäänestyksen voittajaehdotus saa koko kolmikon arvokkaan suunnittelupanoksen käyttöönsä.

– Varsinaisia arkkitehti- tai rakennepiirroksia emme tee, mutta niillekin löytyy meidän kauttamme tekijät, Tom Hagelberg lupaa.

Tamora Oy:n muutosmuotoilijat kiersivät perjantaina tutustumassa Pälkäneeseen, sillä he tietävät, että tulevat muuttajat ovat kiinnostuneita muustakin kuin omasta tontistaan. Roholan markkinoijat haluavat nähdä, millaisia ovat ne elämän edellytykset, joilla Pälkäne erottuu edukseen.

Hagelberg piti hyvänä, että kolmikko sai ensivaikutelmansa Pälkäneestä juuri talvella.

– Mainoskuvissa on aina kesä, mutta täällä on elämää talvellakin.

Tamora Oy:n muutosmuotoilijat vierailivat muun muassa syksyllä valmistuvassa liikuntahallissa ja Sappeen hiihtokeskuksessa.

Kotiroholasta.fi -sivusto avautui viime viikolla. Tamoran muutosmuotoilijat tuottavat löydöksistään ja kokemuksistaan tarinoita nettiin. Nettisivujen, blogien sekä somekanavien kautta muutkin voivat tuottaa sisältöä. Sivujen teknisestä toteutuksesta vastaa laitikkalalainen Lumia Huhdanpää.

Roholan markkinointia aiotaan suunnata muun muassa potentiaalisille paluumuuttajille.

– Paluu juurille on kasvava trendi, Tom Hagelberg sanoo.

 

Roholaa markkinoivat Iida Tahvanainen, Lumia Huhdanpää, Tom Hagelberg ja Saara Utti tutustuivat perjantaina Pälkäneeseen.